دبی فورد و 9 کتاب او1402/9/16 ،12:43:41 +00:00

دبی فورد و 9 کتاب معنوی او

اگه شما عزیزی هستین که دنبال تغییر اتفاقات زندگی خودتون هستین، این صفحه برای شما نوشته شده!!!

قانون جذب(گنجینه آبراهام) و نقش بسیار عمیق آن در زندگی بشر

شما تا به حال چند بار کلمه قانون جذب رو شنیدین؟

صد بار؟ دویست بار؟ هزار بار؟

وقتی این کلمه رو می‌شنوین چه احساسی به شما دست می‌ده؟  تو ذهن شما چه کلماتی دیکته می‌شن؟

  • این‌ها همه حرف الکیه؟
  • قانون جذب وجود نداره؟
  • مگه می‌شه مثبت فکر کنم و این همه بدبختی از زندگیم بره بیرون؟
  • نه بابا خدا برای یک عده خوب خواسته و برای من نه. از اول قرار بوده که من بیچاره و بدبخت باشم به خاطر همین هم وضع زندگیم اینه؟

اگر این جملات برای شما آشناست با ما همراه باشید. چون قراره در این صفحه آگاهی­هایی کاملا علمی به شما ارائه بشه تا قانون جذب رو نه از منظر روانشناسی زرد یا سبز یا قرمز، بلکه از منظر فیزیک کوانتوم بررسی کنیم.

این­جا فقط قراره با هم مسائل علمی که مبحث تدریس بسیاری از دانشگاه­های جهان اول هست رو بررسی کنیم… در نهایت هم خود شما تصمیم خواهید گرفت که از قانون جذب استفاه کنید و لذت ببرید یا خیر.

چرا باید با فیزیک کوانتوم و انرژی و قانون جذب آشنا بشیم؟

شاید این سوال پیش بیاد که ای بابا من برای چی اصلا باید به این آموزه‌ها توجه کنم؟

اصلا قانون جذب به من چه؟ فیزیک کوانتوم در زندگی من چه تاثیری می‌تونه داشته باشه؟

دوست خوبم می‌تونم پاسخ این سوال شما رو با یک سوال مطرح کنم؟

اگر شما یک لباسشویی خرید کنید و ندونید که چطور روشن می‌شه… چطور کار می‌کنه و دفترچه راهنماش رو پرت کنید توی سطل زباله

به نظرتون می‌تونین از اون لباسشویی استفاده کنید؟

پس چطوره که فکر می‌کنید بدون آموزش و یادگیری مطالب جدید و علمی که کاملا به زندگی شما مربوطه، زندگی با این عظمت رو جلو ببرید و بهتون خوش بگذره؟

قانون جذب و فیزیک کوانتوم چه بخواهیم و چه نخواهیم تاثیر مستقیم روی زندگی ما داره.

 باید خدمت شما عرض کنم استیون هاوکینگ که یکی از بزرگترین فیزیکدانان جهان هست جمله ای داره که می‌گه

بزرگترین رنج بشر ندانستن و ناآگاهی او نیست بلکه توهم دانایی اوست.

خیلی از ما که خودم سردسته همه این خیلی از ماها هستم، توهمی داریم به نام توهم دانستن که همه چیز رو می‌دونیم و دانش اندکی که داریم برای تمام زندگی ما کافیه….

اما نیست واقعا نیست

آشنایی با فیزیک کوانتوم و قانون جذب به شما کمک می‌کنه زندگی رو از منظری عجیب نگاه کنید. خود من هم اول اصلا خوشم نمی یومد که مسئولیت اتفاق­های زندگی خودم رو به عهده بگیرم، می‌گفتم ای بابا مگه می‌شه من مثبت فکر کنم، بعد مثلا با فلانی بحثم نشه؟ فلان موضوع که چند ساله ذهنم رو مشغول خودش کرده حل بشه؟  

دقیقا مثل خیلی از دوستان از این قانون بیزار بودم. اما به سمت کتاب هایی هدایت شدم که کاملا علمی و فیزیکی و از نظر پزشکی قانون جذب رو ثابت کردند.

بعد از چند سال دیدم وااااای خدای من چه قدر این قانون جذب برای من مفیده… چه قدر آزادانه می‌تونم هر چیز که بخوام رو خلق کنم و هر چیز که نخوام رو هم خلق نکنم. بله دوست خوبم قانون جذب نه تنها یک قانون الکی و مسخره و به قول خیلی‌ها روانشناسی زرد نیست؛ بلکه قانونی هست که اگر اصولی آموزش داده بشه و بهش عمل بشه یک موهبت و نعمت از طرف خداست.

آیا قانون جذب من رو از خدا و دین و ایمان دور نمی کنه؟

عده­ای برای ناآگاه ماندن مردم علاقه دارند که ثروت و پیشرفت و عالی زندگی کردن رو از خدا جدا کنند و بگویند اگر تو خوب زندگی کنی دیگه مغضوب خدا هستی چون ایمان در فقر است.

خیر دوست خوبم به هیچ عنوان این طور نیست. خدا هیچ نقشه­ای به جز عالی زندگی کردن من و شما نداره… خدا تنها و تنها نقشه­اش از آفرینش انسان رسیدن او به آرزوهایش بوده که این جهان رو به جای بهتری تبدیل کنه…

یک سوال دارم:

ادیسون که رحمت خدا بر او، شب و روزش رو گذاشت تا برق رو اختراع کنه آیا این به شما کمک نکرده؟ تمام تکنولوژی که در جهان وجود داره با برق جلو میره. ادیسون هم به خاطر این اختراع ثروت زیادی کسب کرد اما آیا خدا او رو می‌بره جهنم؟؟؟ چون دنبال آروزهاش بوده و جهان رو در دل سیاه شب روشن کرده؟؟؟؟

واقعا چرا به این مسائل عمیق توجه نمی شه؟

اول از همه قبل از آشنایی با هر قانونی باید این پاسخ این سوال رو بدونیم که آیا خدا با موفقیت و ثروت مشکل داره یا خیر اگر تمام اهالی جهان ثروتمند بشن خدا لذت می‌بره؟؟؟؟

چون به ما گفتند خدا شما رو آورده امتحانتون کنه بعد هم اگر قبول نشدین مستقیم جهنم در انتظار شماست. فقر و نرسیدن به خواسته­های شما امتحان است اگر حرکت نکنید و به آرزوهاتون نرسید شما به بهشت می روید چون قناعت کردید و زندگی فقیرانه خودتون رو پذیرفتین.

اما سرای این تو هستی با این ایدئولوژی کاملا مخالفه و می‌گه:

خدا تنها و تنها ما رو برای خلق یک زندگی عالی و لذت بخش و سراسر سرور و شادی فرستاده روی زمین که با یادگیری قوانین و عمل به اونها برنده می‌شیم و در اصطلاح تشریف می‌بریم بهشت، که اون هم زندگی پس از زندگیه و هزاران زندگی وجود داره برای رشد روح(در مباحث مقاله‌ها به این موضوع پرداخته شده است).

اگر هم این قوانین رو یاد نگیریم، خوب بازی رو می‌بازیم خیلی خیلی خیلی مطلب واضح و روشنیه که وقتی انسان که اشرف مخلوقاته بازی خودش رو ببازه خوب حالش بد می‌شه دیگه!!!!!! این حال بد یعنی جهنم.

این که بعد از مرگ ببینیم فرصت‌ها رو سوزوندیم چون قوانین رو نخواستیم بشناسیم چون ذهنمون عاشق این بود که مسئولیت اتفاقات زندگیش رو بندازه گردن خدا و مردم و کشور و قاره و خودش فقط غر بزنه.

این حال واقعا چه حسی به انسان می‌ده؟ به نظر شما آتشی بالاتر از این هست که به ما بگن تو به تمام خواسته های قلبت قرار بود برسی اما نرسیدی چون اصلا نمی خواستی مطالب جدید رو از این همه دانش بی انتهای هستی یاد بگیری … چون نمی خواستی تغییر کنی…

در اون لحظه کسی در مورد قانون جذب با ما صحبت نمی کنه. هیچ کسی در اون لحظه به ما نمی گه عزیزم می‌دونی ارتعاش و انرژی چیه؟

در اون لحظه فقط می‌گن:

کل نفس بما کسبت رهینه

هر شخصی در گروی عمل خودشه. خوب عمل از چه چیزی حاصل می‌شه؟ از فکر و احساس دیگه درسته؟ مگه می‌شه که یک نفر فکر و احساس خوبی داشته باشه و عملش بد باشه؟

و در نهایت این شرمندگی در برابر خالقی که هزاران توانایی و استعداد به انسان داده همون آتیشی هست که هزاران بار در موردش صحبت شده.

چون خدا در تمام آیات قرآن بعد از هر آیه عذاب، فرموده من به هیچ احدی اندازه یک تار روی هسته خرما ظلم نمی کنم.

خوب سوال؟ اگر خدا از طریق قرآن هزاران بار تاکید کرده که من ظلمی در حق هیچ کسی نمی کنم. پس این همه اتفاق بد در زندگی ما انسان‌ها چه کار می‌کنه؟ این همه فقر و نرسیدن، نتوانستن و نشدن در زندگی ما انسان‌ها از کجا اومده؟ یعنی هر اتفاق بدی جذب خود شماست.

پس امروز این آگاهی ناب رو نوش جان کنید که خدا عاشق رشد و پیشرفته… حتی دقت کنید خود خدا هم داره پیشرفت می‌کنه یعنی هر روز جهان رو داره به جای بهتری تبدیل می‌کنه. چرا ما که جزئی از این خدا هستیم برای بهتر شدن خودمون و زندگیمون، آگاهی­هامون رو افزایش ندیم؟

چون خدا مخالف ثروته؟

خیر دوست خوبم خدا از آدم های فقیر اصلا خوشش نمیاد چون تو قرآن بارها گفته الملک لله تمام جهان برای خداست. این جمله کاملا داره ثروت و شکوه خدا رو به نمایش می‌ذاره یعنی خود خدا ثروتمنده. پس میشه شما به این سوال پاسخ بدین که چرا این خدا باید از کسی که جانیشنشه و داره تلاش می‌کنه با خدمت و علم ثروت بسازه و به گسترش جهان کمک کنه بدش بیاد؟

در انتهای تمام این جملات به این نتیجه می‌رسیم:

خدا با قانون جذب که خودش خلق کرده تا ما زندگیمون رو خودمون بسازیم به هیچ عنوان مخالف نیست. اتفاقا خدا عاشق افرادی هست که بازی کردن تو این دنیا و به کار گرفتن این قانون رو بلدن!!!!

من که در فلان خانواده به دنیا اومدم، یعنی خدا برای من هم می‌خواد که موفق باشم؟ یعنی قانون جذب برای من هم کار می‌کنه؟ یعنی می‌تونم با عمل به قانون یک زندگی  ایده آل برای خودم بسازم؟

شاید الان عده ای از دوستان بگن نه

  • من در فلان خانواده بودم
  • پدرم این جوری بود
  • مادرم اون جوری بود
  • فلانی این کار رو کرد

اما این جا هستیم که به شما عرض کنیم مسئول خود شما هستید.

اسم این سرای رو به خاطر همین مساله گذاشتیم: این تو هستی

این انتخاب روح شما بوده که در این خانواده و در این شهر و کشور به دنیا بیاد اما روح توانایی خلق هر چیز که بخواد رو داره.

خلق یک زندگی رویایی؛ حتی اگر الان در قعر چاهه.

در تمام محتوای کل سرای این تو هستی در نهایت تمام مطالب؛ هدف این است؛ به این موضوع برسیم که همه چیز تو هستی. این تو هستی…

اگر اتفاق بدی رخ می‌ده به خاطر ارتعاش خود توست… اگر اتفاق خوبی هم رخ می‌ده به خاطر ارتعاش خود توست. اگر در کنکور قبول می‌شی به خاطر ارتعاش خود توست. اگر در فرکانس طلاق و جدایی قرار می‌گیری به خاطر ارتعاش توست. اگر هر روز در حال ثروتمند شدن هستی این هم به خاطر ارتعاش خود توست و به هیچ کسی جز خود تو هیچ ارتباطی نداره که زندگی تو به کدام سمت درحال حرکته.

خوشخبتی یا بدبختی

این همان قانون جذب است. که استر و جری هیکس اون رو وورتکس یا گرداب جذب می‌خوانند که اگر در این فرکانس قرار بگیری هر چیز که بخواهی رو می‌تونی خلق کنی از ثروت بی انتها تا سلامتی و هر چیز دیگه که به ذهنت برسه. این موضوع نه به شرایط الان شما بستگی داره نه به خانواده شما نه به هیچ مورده دیگه. فقط ارتعاش و فرکانس وجودی شماست که شرایط آینده شما رو تعیین می‌کنه.

تمام این موارد که صفر تا صدِ قانون جذب است، به صورت پله پله در مقالات مختلف برای شما با عشق در این صفحه ارائه خواهد شد.

بیایید به جای کلمه قانون جذب که برای خیلی‌ها کلیشه شده، از قانون ارتعاش استفاده کنیم. قانونی که کاملا علمی و ثابت شده. نه این که فقط در حد یک فیلم راز و 5 تا جمله تاکیدی مثبت باشه.

البته که همه این‌ها کاملا درسته هم فیلم راز و هم نقش جملات تاکیدی کاملا در جهت قانون هستند، اما به شما حق می‌دیم که این‌ها رو به عنوان یک نظریه الکی و آبکی نگاه کنید چون کسی این‌ها رو به صورت علمی واکاوی نکرده و چشم باز کردیم و دیدیدم 4 تا کتاب به عنوان قانون جذب و … به ما دادند و گفتند بفرما این تو هستی که خالق زندگی خودت هستی.

اما قراره با هم از منظر فیزیک و ریاضی که مثل 2 *2 است به آن نگاه کنیم.

در این صفحه چه چیز خوبی به زندگی من اضافه می‌شه؟

دوست عزیزم در این صفحه صفر تا صد قانون جذب و فیزیک کوانتوم و هر چیز که مربوط به انرژی هست به صورت کاملا علمی توسط خود بنده برای شما ارائه می‌شه و این تحقیقات حاصل 12 سال مطالعه در این زمینه و زمینه­های دیگه­است. مطالب کاملا از منابع دانشگاهی در کشورهای جهان اول برای شما به اشتراک گذاشته خواهد شد. از شما می‌خوام به چشم یک بازدید از این سرای بهش نگاه نکنید.

توصیه می‌کنم برای یک بار تست کنید و ببینید که چه اتفاقی در زندگی شما می‌افته. چون ارتعاش برای همه ارتعاشه و همه انسان‌ها ارتعاش هستیم. اگر برای خیلی‌ها تا کنون جواب داده حتما برای شما هم جوابی خواهد داشت.

امیدوارم همیشه در ارتعاش عشق و ثروت مرتعش بشین.

خبر نامه

با عضویت در خبر نامه از آخرین اخبار و رویداد های سرای این تو هستی اطلاع پیدا کنید.

    Go to Top