راز روز 28

شما همیشه در مسیر رسیدن به جایی هستید.

نکته این است که راهی برای شاد بودن در جای فعلیتان و در مسیر رسیدن به مقصودتان پیدا کنید( حرفمان درباره آن وضعیتی است که خواهانش هستید).

مهم نیست که کجا هستید، جایی که در آن هستید مدام در حال تغییر است.

با همه این ها مهم است که تمام توجه شما به سمت جایی باشد که خواهان آن هستید.

این تفاوت بین کسب بهترین و بدترین نتیجه هاست.

نظر شما در رابطه با راز بیست و هشتم آبراهام استر هیکس در مورد قانون جذب، که در قسمت بالا نوشته شده چیه؟ لطفا در انتهای مطلب برامون کامنت بگذارین🙏

در این مقاله قراره در مورد مبحث راز بیست و هشتم کتاب 365 روز با قانون جذب آبراهام استر هیکس صحبت کنیم.

مریم عباسی.این تو هستی. قوانین ارتعاش و فرکانس. قانون جذب. احساس عالی. حس خوب. ارتعاش. فرکانس. استر هیکس. کتاب 365 روز با قانون جذب. قانون شماره 28

در طول روز آیا به خواسته هات توجه میکنی یا به ناخواسته هات؟

چرا به مواردی توجه کنم که میخوام اتفاق بیفتند؟ مگه نمیشه که به مواردی که نمیخوام توجه کنم و اتفاق های خوب رو هم رقم بزنم؟  

دوست عزیزم سلام

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به چیزهایی فکر کنید که نمیخواهید اتفاق بیفته و دقیقا این موارد وارد زندگی شما میشن.

مثلا از فتانه خانم زن همسایتون خوشتون نمیاد و دم به دقیقه میبینیدش.
حتی تو خواب هم دست از سر شما بر نمیداره.
دوست خوبم دقت کنید که ما به هر چیز که فکر کنیم دقیقا اون رو وارد زندگی خودمون میکنیم. حتی اگه به این فکر کنیم که این چیز رو نمیخوام.

کائنات شعور این رو که بفهمه شما اون چیز رو میخواهید یا نمیخواهید رو نداره، کائنات فقط به قسمت اصلی فکر شما واکنش نشون میده.
زمانی که من میگم من از ماشین بنز خوشم نمیاد… کائنات به خوش اومدن یا نیومدن من واکنش نشون نمیده، بلکه به نقطه ارتعاش من که با بنز هم فرکانس شده واکنش نشون میده و این باعث میشه من بعد از مدتی هر روز تو خیابون بنز ببینم یا نه حتی یک نفر بهم بنز هدیه بده.😂😂😂😂

اما باور کنید دوستای خوبم دقیقا همینه. قانون جذب اصلا شعور این که درک کنه من میخوام یا نمیخوام چیه رو نداره. کائنات فقط به هر چیزی که توجه کنیم واکنش نشون میده و اون رو وارد زندگی ما میکنه.

پس چرا من به چیزی فکر نکنم که میخوام حتما اتفاق بیفتند.

این قانون رو بسیار جدی بگیرید.

در این مقاله در مورد راز بیست و هشتم کتاب 365 روز با قانون جذب آبراهام استر هیکس صحبت کردیم. به صورت کلی میشه درس روز بیست و هشتم این کتاب رو در جمله زیر خلاصه کرد:

من و شما تنها و تنها زمانی به خواسته هامون میرسیم که به چیزهایی که میخواهیم توجه کنیم. توجه به ناخواسته ها، اتفاق هایی رو وارد زندگی ما میکنه که نمیخواهیم اتفاق بیفتند.

اصلی ترین قانونی که در جهان وجود داره، قانون جذب هست.

چه ما بخواهیم و چه نخواهیم ما تنها و تنها مواردی رو جذب میکنیم که با اونها هم فرکانس هستیم. توجه و فکر کردن به هر چیزی باعث میشه که به مرور زمان در فرکانس اون اتفاق قرار بگیریم.

دوستان عزیزم توجه داشته باشید که قانون جذب بیشعور قدرتمند و نفهمه.

تنها راه رسیدن به خواسته ها توجه و تمرکز روی اون هاست.

تو برای رسیدن به خواسته هات راهی نداری به جز فکر کردن به چیزهایی که دوسشون داری.

اگر شما هم از درس راز روز بیست و هشتم کتاب 365 روز با قانون جذب آموزه های آبراهام استر هیکس تجربه هایی دارید، با ما به اشتراک بگذارین تا دوستان دیگه هم استفاده کنن. 

امیدوارم همیشه در ارتعاش عشق و ثروت مرتعش بشین.

 

برای خوندن راز روز بعد( یعنی روز 29)رو این عبارت کلیک کنید.

برای خوندن راز روز قبل( یعنی روز27) رو این عبارت کلیک کنید.