راز روز 29

انسان ها تصور میکنند که منبع انرژی رو به گسترش نیست، یا آن که منبع انرژی به کمال رسیده است و این که انسان ها در حال محقق کردن آن کمال هستند. 

اما واقعیت این است که ظرفیت عشق منبع در حال گسترش است، چون هستی انسان از آن ناشی میشود.  

نظر شما در رابطه با راز بیست و نهم آبراهام استر هیکس در مورد قانون جذب، که در قسمت بالا نوشته شده چیه؟ لطفا در انتهای مطلب برامون کامنت بگذارین🙏

در این مقاله قراره در مورد مبحث راز بیست و نهم کتاب 365 روز با قانون جذب آبراهام استر هیکس صحبت کنیم.

این تو هستی. ارتعاش و فرکانس. قانون جذب آبراهام استر هیکس. قانون شماره 29. انرژی و فرکانس

شما فکر میکنید جهان در حال گسترش هست یا کمتر شدن؟

آیا جهان در حال گسترس هست یا به سمت نابودی به پیش میرود؟

دوست عزیزم سلام

خوشحالم که باز هم در خدمت شما عزیزان هستیم. اگر توجه کنید تمام تبلیغات همه ما رو از این میترسونن که همه چیز در حال تمام شدن هست.

منابع به زودی تمام میشن و آب تمام میشه و خشکسالی میشه و زمین هر روز در حال بدتر شدن هست. زندگی در حال بدتر شدن هست. خلاصه هر چیزی که نشون بده که همه چیز در حال بدتر شدن و پایین تر رفتن هست.

دوست خوبم این ها همه توهم ذهن ماست که فکر میکنیم دنیا به سمت نابودی در حال پیش رفتن هست.

ذهن مدام در حال ترسیدن هست، از این که همه منابع تمام بشه و دیگه چیزی وجود نداشته باشه که ازش هویت بگیره. در حالی که روح این خاصیت رو نداره و میدونه که در این جهان همه چیز در هر لحظه در حال رشد و بیشتر شدن هست.  .

در این مقاله در مورد راز بیست و نهم کتاب 365 روز با قانون جذب آبراهام استر هیکس صحبت کردیم. به صورت خلاصه میشه درس روز بیست و نهم این کتاب رو در جمله زیر خلاصه کرد:

دوست خوبم:

این جهان و تمام این هستی به سمت خدا در حال حرکت هست و با توجه به این که خدا بی نهایت هست، پس این جهان هم در حال گسترش هست. تمام این کمبود ها که در موردش صحبت میشه تنها و تنها توهمات ذهن انسان هست.

اگر شما هم از درس راز روز بیست و نهم کتاب 365 روز با قانون جذب آموزه های آبراهام استر هیکس تجربه هایی دارید، با ما به اشتراک بگذارین تا دوستان دیگه هم استفاده کنن. 

امیدوارم همیشه در ارتعاش عشق و ثروت مرتعش بشین.

برای خوندن راز روز بعد( یعنی روز 30)رو این عبارت کلیک کنید.

برای خوندن راز روز قبل( یعنی روز28) رو این عبارت کلیک کنید.